петак, 24. август 2012.

"KAO CVET NA KIŠI"

 skratio sam nokat na srednjem

prstu

desne ruke

sasvim kratko

i počeo da trljam njenu pičku

dok je sedela na krevetu

razmazujući losion po rukama

licu

i sisama

posle kupanja.

onda je pripalila cigaretu:

"nemoj da te ovo ometa ",

pušila je i nastavila da utrljava

losion.

ja sam nastavio da joj trljam pičku.

"hoćeš jabuku?" upitao sam.

"hoću", rekla je, "imaš li je?"

ali imao sam nju-

počela je da se uvija

onda se obrnula na bok,

ovlažila je i rastvorila se

kao cvet na kiši.

onda se obrnula na stomak

i njeno prekrasno dupe

pogledalo je ka meni

a ja sam zavukao ruku i ponovo

došao do pičke.

posegla je rukom i dohvatila mi

kurac, obrtala se i uvijala,

navalio sam

lice mi je utonulo u masu

crvene kose koja je u slapovima

padala s njene glave

i moj odebljali kurac ušao je

u čudo.

kasnije smo se šalili na temu

losiona, cigareta i jabuke.

onda sam izašao i doneo neku

piletinu i rakove i pomfri i kolače i

kupus-salatu, pa smo jeli.

rekla mi je

kako joj je dobro bilo i pojeli

smo piletinu i rakove i pomfri i

kolače i svu kupus salatu.


Charles Bukowski




Нема коментара:

Постави коментар