уторак, 22. мај 2012.

"Mama Barker me voli"

 Ležim na krevetu u mraku
bolestan od dana pijančenja.

glava boli
jezik je debeo.

gledam tv
telefon je isključen.

umoran od truda da uspostavim
vezu sa ženom,
sada gledam tv.

zidovi su naređani oko mene
kao štitovi.

gledam kako ti likovi mašinkama
buše rupe u
ljudima.

trebaju im pare
imaju problema sa svojim damicama
stvari postaju sve
gore.

odlazim na pišanje u toku
dosadnih reklama.

kad se vratim, glavni lik
leži na polju sa svojom
damicom.

ispod njih je potok.

mirno je, ali njemu štrči cigara
iz usta a Magnum 357
odmara se u futroli pod miškom.

damica se naginje nad njim
ima plavu čupavu kosu koja treperi
na vetru.

ona kaze: "Džoni, zasto ne prekineš
sve to?"

"šta da prekinem?" pita on.

"ma znaš, Džoni", kaze ona. "ubijanje 
ljudi i sve to..."

"slušaj, bejbi", kaze on. "samo
pokušavam da se malo snađem."

"mogao bi da prekineš sve to, Džoni,
mogli bismo da se smirimo u nekoj
lepoj maloj kućici sa ogradicom i
napravimo bebe..."

"o, ne, dušo, nije taj život za
mene."

"dobro, Džoni", smeška se ona, "ili
prekidaj ili me izgubi..."

on seda
odgurne je:

"ne, bejbi! zar ti to ozbiljno?"

"da", kaze ona. "najozbiljnije, Džoni!

"neću da zivim bez tebe, dušo",
kaže on,

vadi 357
stavlja ga među njene noge i
povlači obarač.

ustajem
odlazim do frižidera i
uzimam pivo...

kad se vratim -
reklamiraju penu za brijanje.

ispijam pivo
bacam ga u korpu
uključujem telefon
okrećem broj.

ona se javi, i ja kazem: "slušaj,
bejbi, ne mogu više s tobom,
smetaš.
žao mi je"

spuštam slušalicu i
ponovo isključujem 
telefon.

vreme je za još jedno pivo.
najviše volim gangsterske
filmove...



Charles Bukowski























ustupila:
Žaklina Živković


Нема коментара:

Постави коментар