среда, 9. мај 2012.

" JEDAN OD MOJIH KRITIČARA"



Nisam napisao dobru pesmu
nedeljama. njoj je 15
i ona ulazi:
"drtino, kad ćeš da izađeš
iz kreveta?"
deset minuta je do podne
pa ustajem i odlazim do mašine.
ona prilazi u bezbol-kačketu Jenkija i
bulji u mene.
"NE SMETAJ MI!" vičem joj. "PIŠEM!"
"imbecilu", kaže ona i odlazi...

Zagledan u taj list belog papira
počinjem da mislim kako su
neki od mojih kritičara
u pravu.
ona ponovo ulazi u sobu i gleda
me.
"plačipičko", kaže. "zdravo, plačipičko."
ignorišem je.
ona pruža ruku i vuče me za bradu.
"ej, kad ćeš da skineš tu masku?
muka mi je više od te maske."
onda odlazi u kupatilo
i pri otvorenim vratima seda na šolju.
napinje se: "hnnn, hnnn, hnnn..."
gledam ka njoj.
"slušaj, trebalo bi da
zatvaraš vrata kupatila
kad to radiš."
"dobro, zatvori ih onda, glupane", kaže ona.
ustajem i zatvaram ih...

znam pisca koji je dao dve hiljade dolara
da mu oblože sobu plutom
ali to nije doprinelo da bolje
piše.... mislim da ću rizikovati
s ovim što vec imam...


Charles Bukowski






ustupila:
Žaklina Živković




Нема коментара:

Постави коментар