недеља, 8. април 2012.

JEBAČ

Bio sam sumanuti muški
bolid,bio sam sa R. i K. i 
M. i L.
i stalno smo se jebali i

bilo je svađa i penis
me boleo od stalnih
svršavanja
sisao sam sise

turao glavu među bedra
bio sam odozgo
bio sam odozdo

nisam mogao da se setim
poslednjih sedam puta.



dobijao sam grčeve dok 
bih sedeo i pio pivo
sedao sam na naočare

za čitanje
čvorovi vena iskakali su

mi na slepoočnicama.
patio sam od zubobolje
leđobolje
glavobolje

bušne gume na svakom koraku
patio sam od zatvora
nisam se češljao
ali JEBAO SAM-
ponekad bih bio dole

a i ona bi bila dole
"kad ja počnem",rekla bi,"i ti počni"...

neprestano sam stajao
u kupatilima s mokrim
prostirkama.
nisam bio u stanju da
operem šolju
ali JEBAO SAM i borio se
sa R.i K. i M.i L.
stalno su pretile da će me

ostaviti a ja ih uopšte
nisam razumeo.
nisam bio uspešan u ratu
sa ženama
bio sam previše ozbiljan
a one previše uspešne
u tome.
bile su mudrije od mene

a meni je bilo sve gore i gore.
što sam ih više JEBAO i borio se s njima
bilo mi je sve gore i gore.

postao sam totalno nesposoban:
nisam bio u stanju da otvorim vrata
ili se javim na telefon,
da namestim krevet
obrijem se
operem zube
stizale su mi opomene za
neplaćen telefon
opomene za vodu i struju
za neplaćen porez
kiriju
osiguranje
poslao sam zahtev ze obnovu registracije
ali kad je rešenje stiglo
odmah sam ga izgubio...
ali JEBAO SAM
slušao sam ječanje
R.i K. i M.i L. koje je zvučalo stvarno
ali nikad nisam pitao neku od njih
da li je svršila
ja bogami jesam
svaki put.

koža mog penisa bila je ranjiva
na dodir-kao vatra-

lekar je rekao da mu nije ništa,
rekao je:"pobogu,dajte mu malo
odmora,godinu dana pauze,nađite 
neki drugi hobi".
ali JEBAO SAM dalje

smejao sam se
mada bez radosti
mučio me čir,ostario sam pet
godina za šest meseci
ali ljubomora me ipak satirala

mozak mi je proključao
namerno sam vozio automobil,
gubio poslove,nalazio poslove,
gubio ih,neprestano pio
i pušio,patio sam od nesanice
koža mi se ljuštila sa nadlanica

izgubio sam apetit
ali sam i dalje JEBAO i nisam znao
kako da se iščupam
bio sam zarobljen među nogama
dignutim ka plafonu
čovek koji to radi

nanovo i nanovo i nanovo...


čaršavi,jastuci,zavese,roletne
sise,guzice,pičke
vonj ljubavi,ponekad i vonj sexa

neprekidno
sa R.i K. i M.i L.


ali često u najuzbudljivijim
i najstrastvenijim trenucima
poželeo bih da sam opet
ONAJ STARI USAMLJENI TIP
što sedi u bioskopu sa
kesom kokica
dok svuda oko mene sede parovi
jedno pored drugog,

ZAJEDNO...
Charles Bukowski







3 коментара: