недеља, 22. април 2012.

"TVOJE"



Žene iz moje prošlosti i dalje se trude da dopru do mene
skrivam se u mračne plakare i navlačim kapute
preko glave...

na hipodromu sedim u ložama
pušim cigaretu za cigaretom
gledam kako konji izlaze na smotru
i osvrćem se preko ramena...

idem do šaltera da stavim opkladu i
dupe od ove izgleda kao što je 
izgledalo dupe od one.
bežim od nje.

a onda kosa one tamo možda krije nju pod sobom.
odlazim iz jebenih loža i
sedam na tribine...

ne Želim povratak u proŠlost.
ne Želim povratak tih 
dama iz moje proŠlosti,
ne Želim ponovo da probam, ne Želim 
opet da ih vidim čak ni u silueti;
sve ih dajem, sve njih, svim drugim željnim
muškarcima, neka slobodno uzmu te puslice,
te sise, ta dupeta, te butke, te mozgove
i njihove majke i očeve i sestre i
braću i decu i pse i bivše ljubavnike
i sadasnje ljubavnike, SVE MOGU DA IH UZMU i
sve ih pojebu,
ako im je do toga...

bio sam grozan i ljubomoran tip koji nije umeo
da ih ceni, niti je imao razumevanja za
njih, i najbolje je da su sada sa drugima, 
jer je to bolje za njih i
bolje za mene,
pa kad zovu ili pišu ili ostavljaju
poruke
mogu sve da ih uputim na njihova nova
fina poznanstva....

NE ZASLUŽUJEM to što one imaju i želim da
tako i ostane...

Charles Bukowski

The People Look Like Flowers At Last 


ustupila:Žaklina Živković

Нема коментара:

Постави коментар