уторак, 17. јул 2012.

" T V O J E "

 Žene iz moje prošlosti i dalje se trude da dopru do mene
skrivam se u mračne plakare i navlačim kapute
preko glave....

na hipodromu sedim u ložama
pušim cigaretu za cigaretom
gledam kako konji izlaze na smotru
i osvrćem se preko ramena....

idem do šaltera da stavim opkladu i
dupe od ove izgleda kao što je 
izgledalo dupe od one.
bežim od nje...

a onda kosa one tamo možda krije nju pod sobom.
odlazim iz jebenih loža i
sedam na tribine....

ne želim povratak u prošlost.
ne želim povratak tih 
dama iz moje prošlosti,
ne želim ponovo da probam, ne želim 
opet da ih vidim čak ni u silueti;
sve ih dajem, sve njih, svim drugim željnim
muškarcima, neka slobodno uzmu te puslice,
te sise, ta dupeta, te butke, te mozgove
i njihove majke i očeve i sestre i
braću i decu i pse i bivše ljubavnike
i sadašnje ljubavnike, sve mogu da ih uzmu i
sve ih pojebu
ako im je do toga....

bio sam grozan i ljubomoran tip koji nije umeo
da ih ceni, niti je imao razumevanja za
njih, i najbolje je da su sada sa drugima, 
jer je to bolje za njih i
bolje za mene
pa kad zovu ili pišu ili ostavljaju
poruke
mogu sve da ih uputim na njihova nova
fina poznanstva....

ne zaslužujem to što one imaju i želim da
tako i ostane....

The People Look Like Flowers At Last

Charles Bukowski


ustupila: Žaklina Živković

Нема коментара:

Постави коментар