субота, 28. јул 2012.

" OBJAVE ČITALACA - IZBOR "


Helena Tot Svilicic


smrt mi razara dušu kao divlji slepi miš koji je zatvoren u mojoj lobanji.

Ima mnogo samih žena na svetu
sa jednim, dva ili tri deteta.
I čovek se pita,
kud su muževi otišli
ili kud su ljubavnici otišli
i ostavili iza sebe sve te ruke, oči, stopala i glasove.

Ludilo? Naravno. A što nije ludilo? Zar život nije ludilo? Svi smo navijeni poput igračaka... nekoliko navoja opruge, malo trčimo, hodamo uokolo, radimo planove, idemo na izbore, kosimo travu... Kakvu-takvu utjehu našao sam u piću, klađenju i seksu, i u tom smislu isti sam kao i svaki drugi pripadnik zajednice, grada, nacije; razlika je jedino u tome što meni nije stalo da 'uspijem', nisam htio obitelj, dom, pristojan posao i slično. I eto me tu: ni intelektualac ni umjetnik... visim u nekom međuprostoru i mislim da bi to mogao biti početak ludila...

‎"Naravno, gorčina je u tome što nam uzimaju živote bez ijednog ispaljenog metka."

Bili smo na
Mesecu
bili smo
u jebenom Mesecu,
imali smo ga........-Buk............

Ono što je najvažnije je koliko dobro hodaš kroz vatru...

Izgleda da najljepše žene uvijek padaju na najodvratnija govna, na najprozirnije folirante...

Dovoljno je podmuklosti, mržnje, nasilja apsurda u prosječnom ljudskom biću..da podmiri bilo koju vojsku u bilo kojem času. I najbolje ubojice su oni koji propovijedaju Humanost..I najbolji u mržnji su oni koji propovijedaju Ljubav..I najbolji u ratu..naposlijetku..su oni ..koji propovijedaju Mir.. Buk

Otvorio sam poslednje paklo cigareta, pa smo sedeli u krevetu, pili i pušili.
"Sav si tu", rekla je.
"Kako to misliš ?"
"Mislim, nikad nisam upoznala takvog čoveka."
"Nije valjda ?"
"Drugi su samo deset posto tu, ili dvadeset pet posto, ali ti si sav tu, sav si prisutan, to je tako različito."
"Ništa ne znam o tome."
"Ti si navlaka, žena mora da se primi na tebe."
Baš mi je prijalo da to čujem. Kad smo popušili cigarete, ponovo smo vodili ljubav.

The pain is ... strange. Cat kills a bird, traffic accidents, fire ... the pain comes ... BENG!, And there you go, fall on you. He is real. For an outsider looking stupid. As if you suddenly become an idiot. There is no cure, unless you know someone who really understands you and who really knows how to help ...

Ja spavam na stomaku. Stara navika. Živio
sam s previše ludih žena. Čovek mora
zaštititi intimne delove tela.Buk

‎"Postoje stepeni ludila i shto si ludji to je drugim ljudima ochiglednije. Najveci deo svog zhivota skrivao sam svoje ludilo, ali ono je tu. Na primer, neko mi govori o ovom ili onom, i dok me ta osoba gnjavi svojim bajatim opshtim mestima, desi se da zamislim njegovu ili njenu glavu polozhenu na panj giljotine, ili ih vidim na ogromnom tiganju kako se przhe i gledaju me unezverenim ochima. U takvim situacijama najverovatnije cu pokushati da umaknem, ali ne mogu da izbegnem takve vizije kad mi se ljudi obrate. Ili, kad sam bolje raspolozhen, mogu da ih vidim na biciklu, kako se brzo udaljavaju od mene. Jednostavno imam problem sa ljudima. Zhivotinje... njih volim. One ne lazhu i retko pokushavaju da te napadnu. Ponekad znaju da budu podmukle, ali se tolerishe." Bukovski -Ljubav i ludilo u L.A.-


‎"Tanki smo kao papir. Živimo od sreće izražene u procentima, privremeno. A to je ono najbolje i najgore, vremenski faktor. I ništa ne možeš da učiniš u vezi s tim. Možeš da sediš na vrhu planine i decenijama meditiraš, ali to se neće promeniti. Možeš da promeniš sebe u prihvatljivost, ali možda je i to pogrešno. Možda previše mislimo. Osećaj više, misli manje." C.B

Žene se uglavnom lože na najveću BUDALETINU na koju nalete; zato i ljudski rod jeste tamo gdje je danas: gajili smo pametne i dugovečne Kazanove, potpuno šuplje iznutra, kao čokoladne uskršnje zeke kojima hranimo našu sirotu decu!
:) ♥

( Beleške matorog pokvarenjaka)


Šta sam želeo? Cigaretu. Viski. Sunce da mi sija. Da spavam, da zaboravim. Da izmenim prošlost. Svoju ženu i dete nazad. Ali u tom trenutku, više od bilo čega na svetu, želeo sam nju...

Otac me poslao u tu bogatu srednju školu, nadajući se da će držanje gospodara preći malo i na mene, dok gledam njihove sinove kako škripe točkovima svojih limuzina i odvajaju devojke u svetlim haljinama. Umesto toga naučio sam da bednik ostaje bednik. Da mladi bogataši osećaju smrad bednika i nauče da nađu nešto zabavno u tome. Morali su da se smeju inače bi bilo suviše jezivo. Naučili su to, kroz vekove. Nikada neću moći da oprostim devojkama što su ulazile u ta drečava sportska kola sa nasmejanim tatinima sinovima. Šta im je preostajalo, normalno, pa ipak uvek misliš: možda... Ali ne, nema tu nikakvo možda. Bogastvo je značilo pobedu, a pobeda je bila jedina stvarnost.
Koja će žena izabrati da živi sa peračem sudova?

Živim sa jednom damom i četiri mačke
i nekih dana se svi
slažemo.


Nekih dana imam problema sa
jednom od
mačaka.

Nekih dana imam problema sa dve
mačke.

Nekih dana
sa tri.

Nekih dana imam problema sa
sve četiri
mačke...

i sa damom.

Deset očiju u mene gleda
kao da sam pas.

" U čemu je problem gospodo? "
Čarls Bukovski

Нема коментара:

Постави коментар